Uczniowie widzą swoje lekcje, materiały i płatności w jednym miejscu. Ty nie musisz już wszystkiego tłumaczyć ani wysyłać ręcznie.
Przejrzysty panel dla ucznia i rodzica

Znasz to?
- ❌ Rodzice dopytują, ile jeszcze zajęć zostało opłaconych?
- ❌ Uczniowie pytają o link do lekcji lub zapominają godzinę?
- ❌ Musisz każdemu osobno wysyłać materiały po zajęciach?
Totedi robi to za Ciebie – przejrzyście, automatycznie i bez dodatkowych wiadomości.
Totedi ogarnia to za Ciebie
Panel klienta w Totedi to przejrzyste miejsce, w którym uczeń i rodzic mają dostęp do planu zajęć, materiałów, płatności i historii spotkań. Mogą samodzielnie opłacać i odwoływać lekcje – wszystko aktualizuje się automatycznie.
- Harmonogram zajęć z linkami i dostępem do materiałów edukacyjnych
- Historia spotkań i podsumowania lekcji w jednym miejscu
- Samodzielne opłacanie i odwoływanie zajęć przez ucznia
- Automatyczne powiadomienia o nowych i zmienionych terminach
Jak zmienia Twoją codzienność
Rodzice i uczniowie sami sprawdzają terminy, płatności i materiały – bez dopytywania. Wszystkie informacje są widoczne w panelu, a Ty masz mniej wiadomości i więcej czasu na przygotowanie do zajęć.
na podstawie opinii nauczycieli korzystających z Totedi
Zobacz, jak to działa
- 1 Jednym kliknięciem zapraszasz ucznia do aplikacji
- 2 W panelu widzi najbliższe terminy i szczegóły zajęć.
- 3 Po zajęciach ma dostęp do materiałów i podsumowań.
- 4 Może sprawdzić historię płatności i stan salda.
- 5 Wszystko aktualizuje się automatycznie – bez Twojego udziału.
Co potrafi panel klienta
Widok lekcji i harmonogramu
Materiały i podsumowania lekcji
Historia spotkań
Samodzielne opłacanie i odwoływanie zajęć
Podgląd płatności
Powiadomienia i przypomnienia
Mniej pytań, więcej spokoju
Totedi jasno komunikuje wszystko, co ważne dla uczniów i rodziców. Ty skupiasz się na nauczaniu, a panel klienta dba o porządek w informacjach i relacjach.
Udostępnij swoim uczniom panel Totedi
Zarejestruj się za darmo i zobacz, jak przejrzyście możesz komunikować się z uczniami i rodzicami.
